3 de novembre de 2012

Vida.





Jo veig la mort com ....Jo sé que sóc mortal. Ho sap tothom, és inútil amagar-s'ho. A més a més sé que no hi cap altra vida. N'estic segur. No tinc cap esperança d'una altra vida en un altre món No sóc religiós ni res de tot això. Les altres vides després de la mort ens han estat donades com un gran "consolamentum", per consolar-nos de la brevetat i la fragilitat de la vida humana. Ho sé però no me'n queixo. Sé que no hi ha cap vida després de la mort, però hi ha molta gent al meu voltant que semblen no saber que hi ha una vida abans de la mort.  I aquesta vida la sacrifiquen per una altra vida imaginària que suposen tindran més tard. És una aposta molt arriscada. Millor viure mentre som vius i morir quan serem morts. 

Jean-Claude Carrière. (Guionista i escriptor).

10 comentaris:

  1. Boníssima la cita! Sembla lògic però molt sovint ho oblidem, hi ha tants morts vivents...

    I genial la il·lustració, Artur!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si ! ...la vaig escoltar ahir per televisió i em va agradar !
      Moltes gràcies, Silvia !!
      ...per cert, és avui el teu sant ? tinc un calendari que diu avui i un altre , que és el dilluns ¿?¿?¿ jejejje...Felicitats de tota manera !!

      Elimina
    2. Sí que ho era, sí! I avui m'ha arribat el meu autoregal per correu. M'agrada mooooooolt :))

      Elimina
    3. Doncs a disfrutar-lo !! Estic content que t'agradi ; ) Petons !!

      Elimina
  2. Me recuerda a una frase de la película "Caballos Salvajes": "Mejor hacer algo para sentirse realmente vivo antes de estar definitivamente muerto".Un abrazo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sería una buena sintesis, Silvina !
      Buena semana !!

      Elimina
  3. Hola, millor viure mentre som vius i desprès ja veurem. Sigui como sigui " a viure".

    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Això que tindrem, oi !!..... Bona setmana, Rosa !!

      Elimina
  4. És molt fàcil de dir, però hi ha tants atavismes mentre som vius!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si ! Tot va segons el pensament de cada un .
      Gràcies per la visita, Helena !

      Elimina

Gràcies pel teu comentari !!