ArtuR.

ArtuR.
ArtuR Artesania. El meu altre blog , em visites? ;)

21 de febrer del 2020

"La vella i la nena amb espelmes".


Peter Paul Rubens, 1616-17, Oude vrouw en jongen met kaarsen


Apa, nena , que avui t’has ben lluït !! .
Però àvia, jo......
Que si, que si....tu i les teves ofertes i recomanacions .... sempre igual !.
Ja no te’n recordes de lo del cotxe ?... que si, que com que és vell i contamina molt , he sentit que si te’l vens i el dones de baixa , l’ajuntament et dona un val de bus per tres anys i no tindràs que pagar res !. I què va passar ?.... que això era al poble del costat !! ...i ara... a peu a totes bandes..... !.
Va ser una petita equivocació, àvia..... no ho vaig llegir be.....
Calla, calla, que no se que et faré !....
I el dia que vas tornar de l’escola, amb el «cuento» del reciclatge ?....S’ha de reciclar ! , s’ha de reciclar !!..... i em vas fer comprar tot de cubells de tots els colors..... i ara, no puc ni entrar a la cuina !!...
... àvia, es que s’ha de cuidar el medi ambient ! .... a l’escola, em va felicitar la mestra !.
La mestra ?.... quan l’enganxi , ja veuràs......aquesta em sentirà !!.
I ara, vas i em dius que a la oficina de la llum , fan rebaixes i regalen bons per a la gent gran, per no gastar...... i jo, com una tòtila....com si no et conegués.... cap a la oficina de la llum i falta gent !!.
I que hi hem guanyat ??, eh, espavilada ?? .....
M’han tallat la llum i m’han donat una caixa d’espelmes , de metro de alçada, si ...que duren més ! , m’ha dit el de l’oficina , mentre se li escapava el riure.....
I ara que faré ?.... ni la novel·la de la tele podré veure..... ara que estava tant interessant....
Es que àvia, t’ho prens tot a la valenta !!......no sabia que això de la llum era una "fake news" !.....

Blue instant.  (Aportació al blog "Relats conjunts".)

16 comentaris:

M. Roser ha dit...

La pobre àvia té tota la raó i és que la nena és una ica Pere punyetes, no s'ha pas de prendre tot al peu de la lletra, que després passa el què passa...
Bon cap de setmana, Artur.

xavier pujol ha dit...

El planeta ens necessita, però tot té límits, filla.

McAbeu ha dit...

Fins i tot les coses bones com la cura del medi ambient poden tenir resultats ben contraproduents si no es fan amb una mica de cap. Si s'exageren, poden fer més mal que bé... com ha comprovat (més d'una vegada) aquesta pobra àvia. :-D

Em sap greu per ella però, així i tot, t'ha quedat un diàleg ben divertit. Molt bo!

artur ha dit...

Aquesta noieta es una fan de la Greta , ho fa amb bona intenció ...però també es una mica despistada ! hehehe.
Bon cap de setmana a totes i tots ;)

Carme Rosanas ha dit...

Aquesta noieta és ben bé filla de la seva època, que de tot se'n fa un gra massa. I si a més a més és despistada, doncs un desastre total... pobra àvia! Haurà d'aprendre a no fer-li cas.

Un bon relat, Artur...

artur ha dit...

Tindrà una mica feina, amb ella ! ;)
Gràcies, Carme !

Eli Ramirez ha dit...

jejejejeje

Helena Bonals ha dit...

Avui en dia no calen espelmes, amb el lot del mòbil tot solucionat.

Molt original aquesta aportació!

MaRía [Capri ] ha dit...

Ay pobrecita la niña, a veces las buenas intenciones son como un árbol no todo es buen fruto, pero siempre hay mas frutos buenos que malos

Laura ha dit...

Hay cada nieto por ahí suelto... jajajja pobre!
Besos.

Mujer de Negro ha dit...

Se queja pero, a pesar de todo le sigue creyendo ... bendita esperanza de que por una vez al menos le atine
😘

artur ha dit...

I que abuela no le hace caso a su nieta?? jejeje.... Mujer de Negro ;)
Gracias por los comentarios , Eli, Helena, Maria i Laurita (la rebelde!) ;) Saludos !

A. ha dit...

Un cordial saludo.

artur ha dit...

Igualmente, Ani. Un abrazo ;)

Sylvia ha dit...

Qué tierna la abuelilla... me encanta el personaje ;)
Bss

artur ha dit...

Las abuelas son asi, protestan mucho...pero siempre tienen un si para ti !.
Bienvenida a mi ventana ! Saludos ;)