ArtuR.

ArtuR.
ArtuR Artesania. El meu altre blog , em visites? ;)

22 de març del 2020

Polzes cap avall.

Jean-León Gérôme, 1872, Pollice Verso
Vaja amb l'any 2020!, es fa notar força que és de traspàs! i que no vol ser un any normal com els altres....
...àvia !, prou que ho notem els altres cops ...el febrer d'any de traspàs, sempre té un dia més !...i ja es fa veure...
Si, si !...però aquest ha començat fort!...ja ens ha traspassat a tots del carrer a casa, les falles del mes de Març al Juny...el fumbol suspès , ai ! , amb els pericos resant perquè la donin per acabada i així no tenir que baixar a segona, els culès ,també resant, per guanyar al menys un títol aquest any i els blancs, perquè suspenguin la lliga i el VAR ! ....
au, àvia, com ets !...
I encara més ... la feria d'abril traspassada al setembre i potser Sant Jordi , traspassat a Sant Joan !... i les processons de Setmana Santa , també traspassades al any que ve...amb lo que m'agraden a mi !... 
...ai, àvia!..., miri, al menys han deixat les pel·lícules de romans de la tele ... alguna cosa si que seguirà la tradició !.... quina és, aquesta que fan ara , àvia?.
En això tens raó , nena !...aquesta es ben bonica...Espartac !, cap any me la deixo perdre !...amb aquell jove tant guapot... el Kirik Duglas...mire'l, mire'l !...
Kirk Douglas ! àvia... es diu, Kirk Douglas !...
...val,val! jo ja m'entenc.... i mira, aquest.. pobret!... també ha traspassat fa pocs dies....ja dic jo, que aquest 2020...poc de bo, polzes cap avall !.  

Blue instant. (Aportació al blog "Relats conjunts"). 
 

11 comentaris:

Laura ha dit...

Aplazar todos los eventos que se puedan aplazar.
La vida por desgracia, no se puede dejar para otro momento.
Un abrazo.

xavier pujol ha dit...

Sense contemplacions.

Tracy ha dit...

Hasta ahora que te he leído no he sido consciente de que 2020 es bisiesto, y eso que lo sabía
¡Me cachis...!

Garbí24 ha dit...

Si tant malament ha començat,vull pensar que al final serà un any per emmarcar. Encara ara tenim la possibilitat de tenir més de mig any bo.

McAbeu ha dit...

Tot i ser un any de traspàs, s'està passant amb tants traspassos...

Sergi ha dit...

Semblava que no podia ser pitjor que el 2019, però sí sí, aquest 2020 s'està superant!

Teresa Duch ha dit...

Con tal amb tant de traspàs no traspassem nosaltres, Artur! Si ha de ser que sigui ràpid com una estocada de gladiador.
M'ha estat molt útil l'enllaç que em vas passar dels encreuats. Millor que el diari perquè imprimit queda més gran. Gràcies!

Ada ha dit...

Potser el 2020 està anant tant malament perquè el final ha de ser genial per a establir l'equilibri del cosmos... Ens/et tocarà la loteria? (merda! per què seré tan optimista?!)
Aquesta imatge no m'agradava i sembla que té moltes possibilitats...

Peix ha dit...

Vist així, com a any de traspàs, deu ser el millor de la història. M'encanta!

Helena Bonals ha dit...

Polzes cap avall, i colzes cap amunt per saludar-se, o per esternudar!

Carme Rosanas ha dit...

Tants de traspassos i de coses amunt i avall, potser faran que al final, aquest any sigui millor. No perdem la confiança que ho superarem.