ArtuR.

ArtuR.
ArtuR Artesania. El meu altre blog , em visites? ;)

10 de maig del 2019

Vida.


"Jo veig la mort com ....Jo sé que sóc mortal. Ho sap tothom, és inútil amagar-s'ho. A més a més sé que no hi cap altra vida. N'estic segur. No tinc cap esperança d'una altra vida en un altre món No sóc religiós ni res de tot això. Les altres vides després de la mort ens han estat donades com un gran "consolamentum", per consolar-nos de la brevetat i la fragilitat de la vida humana. Ho sé però no me'n queixo. Sé que no hi ha cap vida després de la mort, però hi ha molta gent al meu voltant que semblen no saber que hi ha una vida abans de la mort.  I aquesta vida la sacrifiquen per una altra vida imaginària que suposen tindran més tard. És una aposta molt arriscada. Millor viure mentre som vius i morir quan serem morts."                                                                                                     

Jean-Claude Carrière. (Guionista i escriptor).
Dibuix a llapis : ArtuR. "L'última abraçada". 

12 comentaris:

M. Roser ha dit...

Tens raó , tots ens hem de morir algun dia o altre, "comencem a pagar pel fet de néixer"( d'un poema meu)...Per això és important gaudir de la vida el temps que l'hem tingut com un regal i fer-la agradable als que tenim al costat!
Un dibuix molt expressiu, les abraçades sempre són agradables, però aquesta com més tard vingui, millor...
Bon cap de setmana.

artur ha dit...

Aprofitar el que tenim oportunitat de viure !.
Bon cap de setmana , Roser !

xavier pujol ha dit...

Amen.
(el dibuix: romanticisme pur)

artur ha dit...

Amén per uns i contradicció per altres... tot son maneres de pensar i viure la vida, cada un tria la seva. ;)
Bon cap de setmana !

Helena Bonals ha dit...

Jo també penso així. Però no sé dibuixar com tu!

artur ha dit...

Jo no sé escriure com tu, Helena! , per això compartim el que tenim ;)
Bona setmana !!

Luis Antonio ha dit...

Extraordinario dibujo y pensamiento bastante incuestionable

artur ha dit...

Gracias por el comentario , saludos , Luis !

Diguesqueesavui.blogspot.com ha dit...

Molt suggeridor el dibuix. Enhorabona!

artur ha dit...

Gràcies ! Bon diumenge ;)

mukali ha dit...

Que bien dibujas Artur!. Eso también es aprovechar la vida y el talento que hay en tus manos.

Besos

artur ha dit...

Agradecido i sonrojado por el cumplido , Mukali , en ello estamos !
Un abrazo ;)