ArtuR.

ArtuR.
ArtuR Artesania. El meu altre blog , em visites? ;)

1 de setembre del 2022

Fi de l’estiu.

 

Mira que bé , no! . Acaba l’estiu i ja no en vols saber res de mi.... Em vas dir que t’havies enamorat de mi només veure’m , que quina preciositat, que quina línia més atractiva.... que no et separaries més de mi ! , tot eren alabances !., i ara, apa ! Tu cap a casa teva i jo cap a la meva, desagraït ! . Jo que ho he fet tot, per satisfer les teves necessitats.... jo, que m’he posat a mil revolucions , només per tu ! , que ja no sabia on tocava....!

I què, no em dius res ? , ni una mala disculpa.... brrrrr..... i ara, què fas? .... perquè és aquest plàstic que duus a la mà ?...i aquesta capsa !?? .....oohhhh...... brrxawuctwbrrr snnnnfn ffrr....!
Apa ! Ja tenim guardat el ventilador !.

Blue instant. (Imatge: de internet).

12 comentaris:

sa lluna ha dit...

Quin desagraït!.🤭
Una mica prest per guardar-lo, oi?. Per aquí encara estem a 34 graus i amb una xafogor que no hi ha qui ho aguanti.🥵

Un text molt divertit, Artur.
Aferradetes.

artur ha dit...

Millor el deixem uns dies més, salluna ! :)
Salut !.

Josep Mª Panadés ha dit...

Un amor interessat i temporal, ni més ni menys.
Una abraçada.

Liplatus ha dit...

Gran història.

El temps s'està fent fred aquí ràpidament. A la nit, uns +3...5 graus. Al voltant de +12 graus durant el dia. Ahir vaig apagar el refrigerador de la bomba de calor d'aire.
Ha arribat la tardor. :)
Salut!

artur ha dit...

Aquí encara patim una mica la calor i esperant que les bones plujes ens alleugerin d'elles.
Gràcies, Liplatus ! i bona tardor ;)

artur ha dit...

Què interessats som a vegades, eh ! :)
Bon cap de setmana, Josep Mª !!.

Carme Rosanas ha dit...

He, he, he... m'has fet riure, Artur... Així és la vida dels ventiladors, són només amors d'estiu, però jo avui encara he passat molta calor... ara plou (al Vallès) i s'està una mica millor.

Una abraçada, Artur.

artur ha dit...

aiai aquests amors interessats... :D
Quina sort que estigueu més fresquets, aquí a la costa, molta xafogor !
Salut !!

Anònim ha dit...

Ai, si és que després de com l'ha ajudat a passar millor la calor durant tot l'estiu, desfer-se'n d'aquesta forma... no hi ha dret! Hehehe, molt bo, Artur!

A casa encara no l'hem tret, tot i que a primera hora del matí i cap al vespre fa més fresqueta.

Una abraçada, Artur!

artur ha dit...

Quina sort, Núria , la de tenir fresqueta !! Enviam una miqueta cap aquí !!hehehe
Bon cap de setmana ;)

M. Roser ha dit...

Em sembla que aquest estiu encara té vida per un temps...Jo, en aquest època no posava mai l'aire condicionat, però aquest any, UF!!!

Bon cap de setmana, Artur.

artur ha dit...

Aquest any la calor va venir molt aviat i sembla que no vol marxar !... com diuen "Hostes vingueren, que de casa ens tragueren !" heheh
Bona Diada ;)