ArtuR.

ArtuR.
ArtuR Artesania. El meu altre blog , em visites? ;)

15 de març del 2024

Gran Manual per Identificar Ocells.

 
"Ocells". Dibuix digital ArtuR.


M’he trobat amb l’Ígor duu un llibre molt vell
És el Gran manual per identificar ocells

I diu que…
Si té 4 potes i és molt pelut
I mou molt la cua i sempre fa bup bup
I si fa bup bup no és un ocell

Vine que aprendràs ornitologia
Si pares bé l’orella els pots sentir

Si amb un cabdell de llana juga i es distreu
Té les urpes molt llargues i també fa meu meu
I si fa meu meu, i si fa bup bup, no és un ocell

Vine que aprendràs ornitologia
Si pares bé l’orella els pots sentir

Si la veus a l’aigua cantant a dalt d’un roc
És molt llefiscosa i sempre fa croc croc
I si fa croc croc, i si fa meu meu, i si fa bup bup, no és un ocell

Vine que aprendràs ornitologia
Si pares bé l’orella els pots sentir

Si vas per la muntanya les trobaràs segur
Tenen dues banyes i també fan mu mu
I si fa mu mu, i si fa croc croc, i si fa meu meu, i si fa bup bup, no és un ocell

Vine que aprendràs ornitologia
Si pares bé l’orella els pots sentir

Si té quatre rodes, cinc portes i treu fum
Té una carrosseria, i es mou fent rum rum
I si fa rum rum, i si fa mu mu, i si fa croc croc, i si fa meu meu, i si fa bup bup, no és un ocell
Vine que aprendràs ornitologia
Si pares bé l’orella els pots sentir

Si és a Cerdanyola i mou electrons
És el Sincrotó-Alba i sempre fa ojgjfsghfskjghkjfashglajgkafshjghasfghkljgh
I si fa ojgjfsghfs, i si fa rum rum, i si fa mu mu, i si fa croc croc, i si fa meu meu, i si fa bup bup, no és un ocell

Vine que aprendràs ornitologia
Si pares bé l’orella els pots sentir

Gràcies a aquest llibre tinc molt bon nivell,
Ja puc dir amb certesa que si fa piu piu (fa piu piu)
És un oceeeeeeeeeeell
Si no fa ojgjfsghfs, i si no fa rum rum, i si no fa mu mu, i si no fa croc croc, i si no fa meu meu, i si no fa bup bup, i si fa piu piu
De ben segur que és un oceeell (un ocell).
 
El Pony Pisador..

 

9 comentaris:

sa lluna ha dit...

Molt divertida aquesta cançó, fins i tot jo he entès que és un ocell.;-)

I el teu dibuix ple de colors, tan primaverals, és una joia.

Aferradetes, Artur.

Helena Bonals ha dit...

Hi havia un crític alemany que deia que els escriptors escriuen com els ocells canten, però que només els crítics en saben d'ornitologia. M'hi has fet pensar.

Carme Rosanas ha dit...

Estic ben segura que el teu ocell també fa piu piu. I a més a més és molt bonic!

Són molt divertits aquests nois del Poni pisador!

cantireta ha dit...

:-))))

artur ha dit...

Una cançó didàctica i ben divertida !.
Gràcies, salluna !

Moltes vegades, tot s'explica millor amb explicacions ben senzilles.
Una abraçada, Helena !.

Ben segur que si, Carme !... sinó no seria un ocell, com diu la cançó ;)
Salut !.

Gràcies per la teva "piulada", Cantireta ;)
Salut !.

Gumer Paz ha dit...

jajajaj muy bueno el manual. Me ha quedado claro jajaja.
El dibujo como siempre, estupendo y casa muy bien, como no podía ser de otra manera.
Una forta abraçada :)

artur ha dit...

Si se explica bien claro i sencillo, resulta más fácil de entender ! hehehe
Gracias, Gumer, otro abrazo !.

Eric Lavergne ha dit...

Muy bella ilustración por una divertida canción.
Felices Pascuas Arthur.

artur ha dit...

Muchas gracias, Erik !
Deseo que hayas tenido unos buenos dias de Pasqua !, saludos !.