ArtuR.

ArtuR.
ArtuR Artesania. El meu altre blog , em visites? ;)

10 de juliol del 2022

"10 anys, 10 mots" # 1 Espill.

 
 
 Acabat el curs, comencen les vacances..... pels altres, haig d’afegir !, quatre carabasses formoses, il·lustren les notes finals. Així que ara, em toquen classes de repàs !... ai, ai !!, quina pena de vacances retallades i mal aprofitades.
A la primera classe, la Núria ja m’ha posat deures.... una redacció amb una paraula obligada i que és...... quina és ?... no me'n recordo!...quins nervis, que no...que no surt !.
Els nervis em donen ganes de fer un «riu».... correm-hi !.
Entro al lavabo, encenc el llum i...em veig reflectit amb cara d’atabalat a l'espill. Sorpresa !!...ja sé la paraula !!...però primer, el "riu" !.
 
Blue instant. Aportació al joc d'estiu de la Núria  "10 anys, 10 mots".

12 comentaris:

sa lluna ha dit...

Ràpid i veloç ja n'has fet un! (relat no "riu").😅

Molt ben trobat.
Aferradetes, Artur.

artur ha dit...

Potser també, salluna ! hehehe
Bona setmana !!

Carme Rosanas ha dit...

He, he, he… molt bo! Molt divertit.

Fas bé de posar-t'hi aviat, que aquest quadern d'estiu ve molt obligat i just de temps… Jo comrnçaré dimecres i li dedicaré tots els dimecres del que ens queda d'estiu… i al final hauré de córrer perquè amb els dimecres no serà suficient.

Salut i paraules, Artur!

Núria L. Aroca ha dit...

Veus que bé, l'espill ha servit per trobat la paraula, i les ganes de fer el riu! Això sí, s'hauran de continuar fent els deures per canviar aquestes carbasses, hehe.
Molt divertit Artur i molt ben trobat.
Gràcies per encetar el joc, una abraçada!

Somnis Neverending ha dit...

Doncs jo vaig aprendre molt a les classes de repàs d'un estiu...no tant de llatí, que era el que havia CATEJAT però sí de la vida, d'un veí, del poble... Visca les oportunitats que ens dona la vida encara que a vegades no les sapiguem veure com a positives!

artur ha dit...

Tens raó, Carme ! Hi han més reptes que setmanes, hehehe ens haurem d'espavilar !!
Bona setmana ;)

Gràcies, Núria ! Qui no estudia prou durant el curs, te més feina de la pensada :D
A seguir !!

Ai, Somnis ...el llatí !!! quina tragèdia pels estudiants, hehee No se sap mai, ón hi ha una oportunitat i bó és, aprofitar-les quan es presenten !.
Bons somnis i realitats ;)

M. Roser ha dit...

Ui, ui, encara ets a l'època de les catejades ? Doncs ara al setembre no es poden recuperar, o sigui que l'any vinent un curs senser i unes quantes carbasses, he, he...
Que tinuis una bona setmana, Artur.

Josep Mª Panadés ha dit...

Anem pam a pam. Primer el riu i deprés els deures. I tot gràcies a l'espill, he, he.
Una abraçada.

artur ha dit...

Una cosa rera l'altre, si senyor ! ;)
Bona setmana, Josep Mª !!

artur ha dit...

Oh, no!!, quina desgràcia !! A repetir curs ?! , no em diguis això Roser ...vaig de mal a pitjor :D
Bona setmana !!

xavier pujol ha dit...

El riu és l'espill de l'ànima.

artur ha dit...

I que perduri i faci bon camí !.
Gràcies, Xavier ;)