ArtuR.

ArtuR.
ArtuR Artesania. El meu altre blog , em visites? ;)

14 de juliol del 2022

"10 Anys, 10 Mots" # 2 Daurat.

 
- ... tu per aquí ? , que no vas a repàs ?
- ... vaig de camí ....i de pas, veig la preparació de la nova botiga  ...
- ... vinga, a repàs !!
- ... pare !....  aquest rètol ... «El Sol astre Daurat»,  per una botiga de menjar...?
- ... l’estic enllestint ! .... , què en sabràs, tu ?... que reps carabasses a dojo ! ....
-.... i què dirà la mare?..... miri, ara ve !... (hehehe)
- ...  què... tot enllestit ?. Ja veig que has triat un bon nom per la rostisseria !..., « El Pollastre Daurat»  ... és perfecte !
- .... òndia !  .... ja he ficat la pota de nou.... millor vaig cap a classe i desapareix-ho!....
 
 Blue instant. Aportació al joc d'estiu de la Núria  "10 anys, 10 mots".

10 comentaris:

sa lluna ha dit...

jejeje!, m'has fet recordar quan érem petits i el meu germà llegia "ajo" en lloc de "ojo" i ell tan tranquil.
Molt bo!.

Aferradetes, Artur.

artur ha dit...

Els detalls son els importants, salluna ! ;)
Salut !.

Carme Rosanas ha dit...

Pobret, és dialèctic, home!
Una mica de compassió!

He, he, he…. Molt ben trobat.

Veig que portes el quadern de vacances a bon ritme!

artur ha dit...

Potser tens raó, Carme !...o és un cas, com un cabàs ;D
Salut !.

Helena Bonals ha dit...

Molt divertit, Artur!

Quan jo estudiava de petita em va costar molt d'aprendre a llegir i escriure, tot i que treia bones notes. Va com va.

Anònim ha dit...

Hahaha! Ai, Artur, com m'has fet riure!
Molt divertit i molt original el nom, hehe. Te n'has sortit molt bé, enhorabona!

Gràcies per la teva aportació, com diu la Carme, va a molt bon ritme aquest quadern de vacances.
Una abraçada!

xavier pujol ha dit...

L'humor és important i imprescindible. I a l'estiu encara més!

artur ha dit...

Helena, val mes tard que mai !. Al final has tret un bon profit ! ;)
Bon cap de setmana !.

Gràcies, Núria ! Val més riure que plorar , aprofite'm el que podem !!.
Una abraçada ;)

I tant, Xavier ! que faríem sense unes bones rialles , eh !.
Bona travessa !!.

M. Roser ha dit...

Ja es veu que li feia falta el repàs, mira que confondre sol, amb pollastre, he, he...Potser és que no si llucava gaire!!!
Bon vespre, Artur.

artur ha dit...

Jajaaja Una mica de tot plegat, Roser :)
Bona tarda !!.