ArtuR.

ArtuR.
ArtuR Artesania. El meu altre blog , em visites? ;)

26 de juliol del 2022

"10 Anys, 10 Mots". # 5. Llum.

 



Torno a casa inesperadament i veig llum a l’habitació. Hi entro. Crits, rialles...ma germana gran i la veïna al llit , sense pijama, fent-se pessigolles... «puc jugar, també ?» , pregunto. I una sabatilla m’aterra al cap !. «No diguis res als pares o diré que et saltes el repàs !! «.

«Que grans té els............. ulls !, la veïna. .............. «.
(nooo! .... jejeje ..... el que pensàveu abans !).
 
 Blue instant. Aportació al joc d'estiu de la Núria  "10 anys, 10 mots".

14 comentaris:

sa lluna ha dit...

Aquesta calor ens inspira i molt!. 😅😂
M'has fet riure.

Aferradetes, Artur.

artur ha dit...

Fogots estiuencs ! :D
Una abraçada !.

Anònim ha dit...

Hahaha! M'has fet riure un altre cop, Artur!
No té cap vergonya de voler-hi participar, però no el deixen... aii, hehe!
Molt bo! Moltes gràcies, ja tens la meitat del repte ;)

Una abraçada!

artur ha dit...

Més aviat, és que estava de més! ;D
Gràcies, Núria !.

Somnis Neverending ha dit...

Uiii la veïna...mare de deu...i jo que vaig tenir una mini-història amb un veí...qualque dia d'aquests la poso al blog!

artur ha dit...

Oh !. Tota ressemblança amb la realitat, és pura coincidència !! ;)
Una abraçada, somnis ;)

M. Roser ha dit...

Molt bo, segur que t'hagués encantat que et deixessin jugar...Ai dolentot!
Bona nit, Raúl.

Carme Rosanas ha dit...

He, he, he…. Molt divertit, jo diria que guardarà el secret, ni que sigui per veure si el deixen jugar un altre dia, però em sembla que ho té difícil…

Bona participació, Artur!

Josep Mª Panadés ha dit...

Experiències infantils molt engrescadores.
Salutacions.

artur ha dit...

Gràcies, Roser ...i van fer bé de fer-lo fora ! ;)
Bona nit ! (Sóc l'Artur, eh !) hehehe

Si no vol rebre , fera bé de callar i no embolicar la troca !
Gràcies, Carme !!

Històries d'estiu , Josep Maria !!
Salut ;)

Teresa Duch ha dit...

Ai, les complicitats dels germans... A vegades encara em quedo pensant en alguna trapelleria conjunta i conxorxada dels meus fills quan eren petits i com hi vaig caure.
Està molt bé. Breu, però molt gràfic i... insinuant.
Abraçada, Artur!

artur ha dit...

Gràcies, Tresa !. Quantes n'hem fet de petits, eh ! jejeje ...i de grans, las que podem !!
Ànims per a les classes de salsa, que segur seran espectaculars !!
Una abraçada sense covid ;)

Helena Bonals ha dit...

Els dos rombes que no faltin, per a un text tan picant!

artur ha dit...

Es una picada d'ullet a les teles antigues, aii ! Ho has vist !!
Gràcies, Helena !!