ArtuR.

ArtuR.
ArtuR Artesania. El meu altre blog , em visites? ;)

22 de juliol del 2022

"10 Anys, 10 Mots" # 4. Enyor.

 

 
 L'avi seu rere la finestra amb mirada perduda ... sorprès, m’interroga: «d’on surts, menut ?» . Avergonyit , li pregunto si necessita res .... «Ai, vailet! Només és enyor per la vida passada, per l’àvia , que m’espera al cel.... Aprofita bé la vida i comparteix-la amb bones persones, com jo he fet. I quan t’arribi a tu, aquest enyor que sento, podràs repetir als teus nets el meu consell, la vida és un instant, viu-la !».
 
Blue instant. Aportació al joc d'estiu de la Núria  "10 anys, 10 mots".

13 comentaris:

xavier pujol ha dit...

Un text reflexiu i reflexionador.

Somnis Neverending ha dit...

...aix...no me'n parlis, de l'enyor...

sa lluna ha dit...

Què bonic ho has dit!.

Aferradetes, Artur.

Carme Rosanas ha dit...

Preciós, Artur! Tant de bo que el menut entengui i segueixi el consell de l'avi. Hi ha un enyor dolç i tranquil, com el d'aquest avi.

Una bona participació. I continues essent el primer de la classe. Ets el que vas més avançat. He, he, he…

artur ha dit...

És un bon consell, el que dóna l'avi, Xavier !. Gràcies !.

Aixxx, quina raó, Somnis ! :) Bon diumenge !.

Gràcies, salluna ! No ho he dit jo,...ha estat l'avi ! ;) Salut !.

És un enyor dels bons, dels que t'omplen per dins !. Gràcies, Carme, bon diumenge !!

Núria L. Aroca ha dit...

Un text molt bonic, molt sentit, paraules dites des del cor. Un cor que sent enyorança però que també sap donar savis consells.

Moltes gràcies per una participació més, Artur!
Com diu la Carme ets el primer de la classe, hehe.

Una abraçada i bon diumenge calorós.

Jo ha dit...

Qué maravilloso consejo y viene bien esto a los momentos que hoy vivimos todos ... debemos apreciar vivir mucho la vida porque mañana no sabemos...


petóns :) (asi es?)

artur ha dit...

Gràcies, Núria !. La vellesa és una edat molt sàvia.
Bona setmana :)

Gracias, Jo !. Hay que aprovechar la vida para vivirla acertadamente, después ja no nos dejarán ;)
Petons ! (sin acento, en catalan ;) )

M. Roser ha dit...

Quina tristor, l'enyor de l'avi i un consell molt encertat per el seu net...
Bon vespre, Artur.

Josep Mª Panadés ha dit...

Juraria que havia deixat un comentari, però veig que no apareix.
Una abraçada.

artur ha dit...

Els conselles dels més grans, fan de bon escoltar i seguir.
Bon vespre, Roser ;)

Josep Maria !...això és cosa del monstre de blogger !..que li agrada menjar missatges per berenar jejejej.
Salut ;)

Helena Bonals ha dit...

El millor que podies escriure amb aquesta paraula!

artur ha dit...

Agraït pel teu comentari, Helena ! ;)
Una abraçada !!