ArtuR.

ArtuR.
ArtuR Artesania. El meu altre blog , em visites? ;)

19 de juliol del 2022

Pont trencat.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

Els dos costats, ja no són un de sol.

El que ens unia, ara ens separa.
Jo que havia cregut en tu
com gran arquitecte de somnis,
he descobert que només ets
un expert en demolicions.
Entre els dos costats
ara només hi ha un gran buit
que ha anat engolint sense pietat
tot el que hi anàvem abocant ...
somnis, desitjos, carícies, petons...
tot allò que volíem compartir
i que ara hem perdut per sempre més.
Però no passis ànsia ni cantis victòria,
allò que has fet volar per l’aire
és el mateix que ara em fa créixer ales,
per superar, per superar-me...
i encetar una nova vida.
Ja no necessito ponts per caminar
ara m’has donat ales per volar !. 
 
Blue instant, Aportació als "Relats d'estiu" de la Carme.

9 comentaris:

M. Roser ha dit...

Molt bé, sinó podem passar caminant, passarem volant...
Bon vespre, Artur.

xavier pujol ha dit...

Si tens ales per volar.....amunt!

McAbeu ha dit...

M'agrada aquest final. Si tots els desitjos, somnis, carícies i petons s'han perdut per sempre més en aquest buit, intentar recuperar-los seria només perdre el temps i fer-se encara més mal. En aquest cas, molt millor volar i tant que sí. Ben trobat!

Josep Mª Panadés ha dit...

Les ales que no faltin mai, doncs són les que en alliberen de qualsevol turment i ens fan sentir lliures.
Un poema molt bonic, alhora que realista.
Una abraçada.

sa lluna ha dit...

Un poema amb un final molt positiu.
M'encanta!.

Aferradetes, Artur.

Carme Rosanas ha dit...

Moltes gràcies per participar als relats d'estiu.

Una versió poètica i metafòrica del trencament de ponts. M'ha agradat molt. I el final amb les ales per volar, m'encanta.

Anònim ha dit...

I després del trencament i d'allò que no podrà ser, ve la força, les ganes de continuar creixent i caminant, o volant, fins on es vulgui. Sortir més forts de les desunions, genial, Artur.

Una abraçada!

Helena Bonals ha dit...

M'agrada moltíssim, Artur, sembla escrit per a mi!

artur ha dit...

Ben dit, Roser ! No et pots desanimar a la primera !. Salut ;)

S'ha de poder volar, corre , nadar...el que faci falta ,Xavier ! Bon cap de setmana ;)

Si, McAbeu, a vegades és millor començar de nou que no pas insistir-hi més... Bona setmana !.

Gràcies, Josep ! Les ales, reals o fictícies no han de faltar-hi ;) Salut !.

Gràcies salluna, millor trobar el cantó positiu , que no ensorrar-se com el pont !. Aferradetes ;)

Moltes gràcies, Carme ! Un plaer participar-hi ! Els estius, sense el relats de la Carme, no serien el matex ! ;) Salut !!.

Nùria, moltes gràcies !. Se fort davant l'adversitat i buscar sortida a les situacions negatives, és el millor que podem fer. Bon cap de setmana !! I espero que ja més tranquil , que no pas aquests dies passats , espero que et vagi tot be !. ;)

Gràcies, Helena ! Venint de tu, és tot un elogi. I fins i tot te'l obsequio especialment per tu. Bon cap de setmana ;)