ArtuR.

ArtuR.
ArtuR Artesania. El meu altre blog , em visites? ;)

16 de juliol del 2022

"10 Anys, 10 Mots" # 3. Batecs.

 

Ai, que ja l’he enxampat ! ... la nova del repàs me l'ha contagiat... tinc tots els senyals.

Fa dies que ja la veia estranya. En seure al meu costat, ja va començar amb els esglais i acaloraments. I a mi, em van entrar les suors, el tremolor de cames i els batecs del cor que acceleraven.
A casa vaig avisar, pel possible confinament i la mare, lluny de preocupar-se em va deixar anar:  "Tranquil, al setembre curat !.... ai, els amors d’estiu !" .
 
 Blue instant.  Aportació al joc d'estiu de la Núria  "10 anys, 10 mots".

9 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

He, he, he... aquesta paraula, a mi també em suggereix històries d'amor. En aquest cas amb un equívoc ben divertit.

T'aviso que seràs el primer de la classe. Amb el quadern d'estiu acabat en quatre dies!

Un deu!

xavier pujol ha dit...

L'amor es propaga com un virus. Ja ho van advertir els profetes de Manel, a "Teresa Rampell"
"que ve l'Amor ressonant com un incendi de timbals!
L'Amor ja es va propagant com un virus tropical!"

sa lluna ha dit...

T'ha quedat molt romàntic, tot i haver començat molt malament.😉

Vaja ritme que portes!👏

Aferradetes, Artur.

Luz ha dit...

Jajaja, muy bueno artur. Ay, el amor...
Abrazo!

Núria L. Aroca ha dit...

Hehehe, ai com m'has espantat primer! Sort que és aquest virus del que s'ha contagiat, passarà un estiu ben enamorat. Tant debò duri més enllà, però em sembla que la mare ja l'adverteix, hehe.

Molt ben trobat, Artur!
Moltes gràcies per continuar amb el repte a tota vela!

Salut ;)

Somnis Neverending ha dit...

Si s'encomana, traiem-nos tots ja la mascareta i deixem-nos de collonades!!

artur ha dit...

Gràcies, Carme ! He començat bé, però poc a poc es va complicant amb la disminució de les paraules !. La Núria ens farà suar aquest estiu :D.

Mai millor dit, Xavier !! Gràcies per posar-hi fil musical al post ! ;)

Gràcies, salluna !. Aquest noiet és una mica despistat. Penso que amb la edat anirà millorant ! hehehe

Luz, muchas gràcias ! El Amor da para muchas històrias románticas ;)

Núria ! Vaig fent el que puc i no és gens fàcil ! Anar reduint paraules a cada entrada , és tot un repte ;)

Tens molta raò, Somnis !! A la teva feina aniría molt "contagiar-se" asi de bé ;) Sort !.

M. Roser ha dit...

He,he, i que en són de romàntics els amors de joventut, jo encara en recordo algun!
Bon vespre, Artur.

artur ha dit...

Aquests primer amors, no s'obliden ! :)
Gràcies, Roser !!